Vertrouwen is erg belangrijk in onze relatie met de klant. Dit vertrouwen bouwen wij op door de begeleiding voor de klant te starten met als doel deze begeleiding langere tijd aan te houden. Hierdoor kunnen wij een vertrouwensband opbouwen en de klant bij de verschillende fasen in het leven begeleiden. 

 

Onze begeleiders zijn altijd bereikbaar voor de klant. Immers: vertrouwen bouw je ook op door er te zijn voor iemand op moeilijke momenten. Daarom zijn wij voor onze klanten 24 uur per dag bereikbaar, het gehele jaar door. 

Hoewel wij ons uiterste best doen kan het voorkomen dat de klant niet tevreden is. Al bij de eerste bezoeken heeft u van de coach informatie gekregen over ons met daarbij een klachten procedure. Wij zullen elke klacht uiterst serieus nemen en trachten samen met de klant tot een bevredigende oplossing te komen. Indien nodig wordt hiervoor een externe organisatie ingeschakeld. 

Wilt u de klachtenprocedure doorlezen klik dan hier.